TBS w Radomksu Sp. z o.o.
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO
w Radomsku Spółka z o. o.

OFERTA NA ZARZĄDZANIE

Dlaczego TBS w Radomsku Spółka z o. o.?

  • pewny i doświadczony partner - od 15 lat na rynku,
  • wysoka jakość obsługi,
  • stały kontakt mail-owy i telefoniczny,
  • pogotowie awaryjne – całodobowo,
  • oferta dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów,
  • dbałość nie tylko o stan techniczny nieruchomości ale także o estetykę jej otoczenia,
  • dążenie do maksymalizacji zysku dla nieruchomości,
  • atrakcyjna cena za szeroki wachlarz usług.

Pakiet obejmujący swoim zakresem:

  • obsługę administracyjną,
  • obsługę księgową,
  • obsługę techniczną,
  • całodobowy dyżur elektryczny,
  • całodobowy dyżur wodno-kanalizacyjny,
  • podstawowa obsługa prawna,
  • ubezpieczenie nieruchomości.

W ramach pakietu wykonujemy następujące obowiązki:

  • przygotowanie i organizacja spotkań, zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej wraz ze sporządzeniem odpowiedniej dokumentacji,
  • reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed organami administracji samorządowej i publicznej oraz przed sądami,
  • konsultacje prawne wraz z obsługą prawną na etapie przed sądowym,
  • udzielanie właścicielowi na każde jego życzenie wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących zarządzania nieruchomością oraz o stanie rozliczeń z różnych tytułów,
  • prowadzenie i przechowywanie dokumentacji budynku, poszczególnych lokali,
  • prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali,
  • pełna obsługa korespondencji zarówno z właścicielem, najemcami jak i podmiotami zewnętrznymi,
  • zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów ubezpieczenia budynku, zgłaszanie ubezpieczycielowi szkód,
  • informowanie właściciela o zdarzeniach, które mogą doprowadzić do szkód lub odpowiedzialności właściciela,
  • kontakt ze służbami miejskimi i porządkowymi: Policja, Straż Pożarna. Państwowa Inspekcja Pracy itd. w przypadkach bezpośrednio związanych z bezpieczeństwem użytkowników zarządzanej nieruchomości,
  • wydawanie mieszkańcom właścicielom i mieszkańcom nieruchomości zaświadczeń dotyczących lokali,
  • zapewnianie druków opłat,
  • przygotowanie dla nieruchomości umów na dostawę mediów i usług,
  • rozliczanie dostawy mediów dla poszczególnych właścicieli i najemców oraz całego budynku,
  • przygotowanie propozycji projektu rocznego planu gospodarczego nieruchomości,
  • realizacja zaplanowanych na zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych remontów i inwestycji w pełnym zakresie,
  • zbieranie ofert, przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców i dostawców usług,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej budynków,
  • zlecanie przeprowadzania przewidzianych przepisami prawa kontroli technicznych i okresowych przeglądów budynków i urządzeń stanowiących ich wyposażenie,
  • bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości i poszczególnych lokali,
  • dbanie o utrzymanie czystości i porządku w budynku i w obrębie posesji,
  • przygotowanie planów remontowych, wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych,
  • nadzór nad pracami firm wykonujących remonty i dokonywanie ich odbiorów,
  • prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, w tym książki obiektu zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
  • zapewnienie obsługi konserwacyjnej budynku oraz pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej,
  • zapewnienie usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości np. domofonów, bram wjazdowych itp.,
  • realizacja remontów: pozyskiwanie ofert potencjalnych wykonawców, zlecenie wykonania projektu (jeżeli jest wymagany), realizacja wybranej oferty, zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia, zawieranie umów na wykonanie remontów, nadzór nad wykonaniem prac, odbiór zleconych prac i rozliczenie remontu,
  • wyszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania dla Wspólnoty – reklama, adaptacja i sprzedaż pomieszczeń, wynajem pomieszczeń itp.,
  • w przypadku decyzji o adaptacji pomieszczeń na mieszkanie przeprowadzenie całego procesu inwestycyjnego łącznie z wyszukaniem inwestora i nadzorem nad realizacją,
  • otwarcie rachunku bankowego i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek w ramach udzielonego pełnomocnictwa,
  • dekretacja i analiza dokumentów księgowych,
  • prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów,
  • prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością,
  • pełna obsługa finansowa nieruchomości tj. pobieranie opłat od najemców, kontrola należności, rozliczanie dokonywanych wpłat,
  • windykacja należności polegająca na wysyłaniu upomnień i wezwań do zapłaty, sporządzanie pozwu do sądu w celu uzyskania nakazu zapłaty oraz sporządzenie wniosku do komornika o egzekucję długu,
  • prowadzenie sprawozdawczości dla urzędów administracji skarbowej i publicznej

Zakres przedstawionych czynności może być poszerzony w zależności od potrzeb właściciela i charakteru nieruchomości.